Kā mūs maldina pie kases: atklājot jaunus krāpšanas veidus. Tuvojoties pie kases veikalā, mēs bieži sastopamies ar dažādiem krāpšanas veidiem, kas saistīti ar cenām.
Daži veikali var apzināti mainīt preču cenas vai nepareizi attēlot atlaides, lai maldinātu pircēju un liktu viņam maksāt vairāk.
“Slēptās” cenas: kad cena pie kases atšķiras no cenas plauktā
Viena no izplatītākajām maldināšanas metodēm ir preces cenas maiņa starp brīdi, kad tā tiek ievietota grozā, un brīdi, kad tā tiek skenēta pie kases. Patērētāji var atklāt, ka cena pie kases ir augstāka nekā cena plauktā, kas rada neapmierinātību un neuzticēšanos veikalam.
Meistarīga maskēšanās: kā slēptās maksas var palielināt jūsu čeku
Daži veikali izmanto taktiku, pievienojot čekam papildu pakalpojumus vai produktus, iepriekš nepaziņojot pircējam. Tas varētu būt apdrošināšana, garantija vai citi “slēptie” maksājumi, kas var nemanāmi palielināt kopējo pirkuma cenu.
Cīnies par godīgumu: Kā pasargāt sevi no krāpšanas pie kases
Lai pasargātu sevi no iespējamas krāpšanas veikalos, ir svarīgi būt uzmanīgiem un sekot līdzi preču cenām, kā arī čeka saturam. Ja rodas aizdomas vai neatbilstības, vienmēr jāsazinās ar veikala vadītāju vai klientu atbalsta dienestu.
Secinājums: Ceļš uz pārredzamību un uzticēšanos tirdzniecībā
Veikaliem jācenšas panākt godīgumu un pārredzamību cenu noteikšanā, lai radītu uzticību patērētāju vidū. Pircējiem savukārt jābūt modriem un gataviem aizsargāt savas tiesības kā patērētājiem. Tikai savstarpēja cieņa un uzticēšanās palīdzēs radīt veselīgu tirdzniecības vidi visiem dalībniekiem.
Kāpēc kasieri un pārdevēji maldina klientus?
Tirdzniecības pasaule ir ļoti konkurētspējīga, un katrs veikals vai lielveikals cenšas pārdot pēc iespējas vairāk preču. Lai to panāktu, kasieri un pārdevēji var izmantot dažādas metodes, lai maldinātu klientus un liktu viņiem iegādāties vairāk, nekā plānots.
Izplatītākie veidi, kā maldināt klientus
Viens no populārākajiem maldināšanas veidiem ir nepareizi noformētas cenu zīmes. Kasieri var apzināti apgriezt cenu zīmi otrādi vai uzlīmēt to virs esošās, lai palielinātu preces cenu. Vēl viena izplatīta prakse ir cenas aizstāšana pie kases, kad pircējam tiek piemērots uzcenojums norādītās atlaides vietā.
Lasi vēl: Nekad neatdodiet nevienam ābolus no sava dārza, ļaujiet tiem pūt – stāstu, kāpēc
Negodīgas metodes, lai jūs pirkt vairāk
Lai palielinātu pirkuma summu, kasieri var izmantot psiholoģiskās ietekmēšanas metodes. Piemēram, viņi var aktīvi reklamēt papildu preces vai pakalpojumus, nodrošināt bezmaksas paraugus, piedāvāt atlaides, pērkot lielāku preču daudzumu. Kasieri var arī atklāti melot par preces kvalitāti, lai pārliecinātu pircēju to iegādāties.
Soli pa solim recepte kūkai “Plombīrs” – vienkārša, ātra, bez cepšanas
Kā atpazīt maldināšanu veikalā?
Turpinājumu lasiet nākošajā lapā
Tevi noteikti interesēs
- Atvasara līdz oktobra vidum: kāds rudens gaida Baltijas iedzīvotājus 2025. gadāby Sandra Vīgante
- Agronomi iesaka: 5 ogu krūmi, kas jāiestāda tieši septembrī – nākošajā sezonā tad sagaidīsiet izcilu ražuby Laura Andersone
- “Raimondam Paulam – nauda, man – piparkūku namiņš…”: Guntars Račs atceras par kādu dīvainu starpgadījumu (+ VIDEO)by Laura Andersone